סל קניות
(
)
צר לנו שהחלטת לבטל את ההזמנה.
הינך רשאי/ת לבטל את העסקה שביצעת בהתאם לתקנון האתר ו/או להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981
בכל אחת מהדרכים המופרטות להלן:
1. אם קיבלת את ההזמנה ניתן לבטל עסקה דרך חנויות הרשת בלבד לפריטים ניתן לפנות בהודעת WhatsApp במספר 052-3311540 או בדואר רשום לכתובת: סקארה, פארק לוגיסטי תעשיון צריפין ת.ד 413 ניר צבי 7290500.
א. בדואר אלקטרוני לכתובת: info@sacara.co.il.
ב. בפקס שמספרו 03-9618042.
ג. בשירות לקוחות במספר 03-9618040 שלוחה 1.
ד. באתר אינטרנט - באמצעות משלוח טופס הודעת הביטול המופיע מטה.
1. אם טרם קיבלת את ההזמנה ניתן לבטל עסקה בהודעת WhatsApp במספר 052-3311540 או בדואר רשום לכתובת: סאקרה, פארק לוגיסטי תעשיון צריפין ת.ד 413 ניר צבי 7290500.
א. בדואר אלקטרוני לכתובת: info@sacara.co.il.
ב. בפקס' שמספרו 03-9618042
ג. בשירות לקוחות במספר 03-9618040 שלוחה 1.
ד. באתר אינטרנט - באמצעות משלוח טופס הודעת הביטול המופיע מטה.
ה. בהודעה בעל פה באחת מחנויות הרשת.
בהודעת הביטול, אנא ציין/ני שם מלא, מספר הזמנה/חשבונית ומס' טלפון, לשם זיהוי העסקה ונתוני המוצר שברצונך לבטל.
לתשומת ליבך, בהיעדר פרטים שיאפשרו לזהות את העסקה ו/או את המוצר/ים מתוך העסקה שהנך מבקש/ת לבטל, יחול עיכוב בביטול עד להבהרת הפרטים באמצעות פרטי הקשר שבידי החברה.