מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

HELP

שירות לקוחות

צר לנו שהחלטת לבטל את ההזמנה.

הינך רשאי/ת לבטל את העסקה שביצעת בהתאם לתקנון האתר ו/או להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981

בכל אחת מהדרכים המופרטות להלן:

1. אם קיבלת את ההזמנה ניתן לבטל עסקה דרך חנויות הרשת בלבד לפריטים ניתן לפנות בהודעת WhatsApp במספר 052-3311540 או בדואר רשום לכתובת: סקארה, פארק לוגיסטי תעשיון צריפין ת.ד 413 ניר צבי 7290500.

א. בדואר אלקטרוני לכתובת: info@sacara.co.il.

ב. בפקס שמספרו 03-9618042.

ג. בשירות לקוחות במספר 03-9618040 שלוחה 1.

ד. באתר אינטרנט - באמצעות משלוח טופס הודעת הביטול המופיע מטה. 

 

 

1. אם טרם קיבלת את ההזמנה ניתן לבטל עסקה  בהודעת WhatsApp  במספר 052-3311540 או בדואר רשום לכתובת: סאקרה, פארק לוגיסטי תעשיון צריפין ת.ד 413 ניר צבי 7290500.

א. בדואר אלקטרוני לכתובת: info@sacara.co.il.

ב. בפקס' שמספרו 03-9618042

ג. בשירות לקוחות במספר 03-9618040 שלוחה 1.

ד. באתר אינטרנט - באמצעות משלוח טופס הודעת הביטול המופיע מטה. 

ה. בהודעה בעל פה באחת מחנויות הרשת.

בהודעת הביטול, אנא ציין/ני שם מלא, מספר הזמנה/חשבונית ומס' טלפון, לשם זיהוי העסקה ונתוני המוצר שברצונך לבטל.



טופס הודעת ביטול

השדות המסומנים בכוכבית (*) הינם שדות חובה
Loading...



לתשומת ליבך, בהיעדר פרטים שיאפשרו לזהות את העסקה ו/או את המוצר/ים מתוך העסקה שהנך מבקש/ת לבטל, יחול עיכוב בביטול עד להבהרת הפרטים באמצעות פרטי הקשר שבידי החברה.

סגור
Loading
Go back to %1