מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

נגישות

SACARA מייחסת חשיבות עליונה להתאמת אתר האינטרנט שלה לגולשים עם מוגבלות פיזית, חושית וקוגניטיבית מתוך תפיסת עולם לפיה יש לאפשר לכל בני האדם הזדמנות שווה ונגישות.
אתר SACARA מונגש ע"פ הנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 ובליווי מורשה נגישות מטעם התמ״ת.
תקן ישראלי זה זהה למסמך הקווים המנחים "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" לרמה AA של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשת.
Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0
ברצוננו לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים ספציפיים באתר שאינם נגישים.
אנו ממשיכים בכל עת במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו ורצוננו לאפשר בו שימוש עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.

תהליך ההנגשה באתר כולל בין השאר שיפור בנושאים הבאים:
▪ הוספת רכיב נגישות מלא - accessiBe
▪ ניווט פשוט וברור בתוך ובין דפי האתר גם בעזרת המקלדת בלבד
▪ אפשרות לשינוי גודל הגופן בכל דפי האתר עד 200% והמשך ניווט ללא קושי
▪ תצוגה ברורה של רכיבי האתר
▪ התאמה לדפדפנים שונים
▪ התאמה לעבודה ברזולוציות שונות
▪ הקראת המידע המוצג באתר בקורא מסך המשמש עיוורים וכבדי ראייה
▪ אפשרות להצגת עמודים בצבעים הנגישים לכבדי ראייה ועיוורי צבעים כלומר טקסט בהיר על רקע כהה במידת הצורך
▪ הנגשת טפסי האתר על מנת לאפשר שימוש קל ופשוט לבעלי מוגבלויות
▪ מנגנון לעקיפת בלוקים (יחידות קבועות שחוזרות על עצמם כגון תפריטים, באנרים וכו׳)

שירות ותמיכה בנושאי נגישות
לשירותכם, מונה "רכז נגישות", מר עופר אורון, אשר מתפקידו להוביל ולרכז את פעילות הנגישות, ולשמש כתובת לכל פנייה בנושא.
גולשים הנתקלים בבעיה מיוחדת באתר, או בקשיים בזמינות הגלישה, מוזמנים לפנות עם הצעות ובקשות אל רכז הנגישות, בהתאם לפרטי ההתקשרות שלהלן:
טלפון משרד: 03-9618040
טלפון נייד: 052-8820050
מייל: [email protected]

לפנייה לרכז הנגישות בנושא נגישות לאנשים עם מוגבלות

התאמות נגישות בחברת סקארה קוסמטיקס בע"מ (התאמות נגישות מתו"ס (מבנים, תשתיות וסביבה) והתאמות נגישות השירות)
התאמות נגישות בנכסי הקבוצה – הקבוצה פועלת להנגשת כל הסניפים לאנשים עם מוגבלות. התאמות נגישות אלו כוללת בין היתר, התאמות בריהוט, בשילוט, בדרכי גישה, בעמדות שירות והמתנה, ועוד.
התקנת עזרים מסייעים בסניפים- בסניפים שהונגשו הותקנו עזרים מסייעים כגון:מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה- מכשיר עזר לשמיעה המשדר ישירות למכשיר שמיעה במצב T. המערכת כוללת שפופרת להגברת עוצמת הקול, לשמיעה ישירה אל תוך האוזן ללא רעשי הרקע.
מתן שירות ללא המתנה בתור- שירות ללא המתנה בתור יינתן בהצגת תעודה של המוסד לביטוח לאומי או של האגף לשיקום במשרד הביטחון, בהם מצוין פטור מעמידה בתור.
חיית שירות –בכל הקבוצה מותרת הכניסה עם חיית שירות. שירות לקוחות של הקבוצה: טלפון: 03-9618040 מייל: [email protected]


סגור
Loading
Go back to %1