סל קניות
(
)

אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
הנגשת אתר זה בוצעה על ידי חברת הנגשת אתרים - "נגיש בקליק". אתר האינטרנט עומד, ככל האפשר, בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת.
לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף ולתנאי השימוש בתוכנה.
באתר זה מופעל תפריט הנגשה של חברת "נגיש בקליק" הפועל באמצעות שרת הנגשה ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר להיצמד להנחיות לנגישות תכנים באינטרנט WCAG 2.1 לרמה AA, ככל האפשר. השימוש בתפריט כפוף לתנאי השימוש של היצרן. לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Explorer 10+, Safari, Opera.
כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:
פניה לרכז הנגישות
אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
פרטי רכז/ת נגישות בחברה
טלפון משרד: 03-9618040
טלפון נייד: 054-4594040
מייל: Meir@Golbary.co.il
פרסום הסדרי הנגישות של הארגון. יש לעדכן אותם מעת לעת בהתאם לשינויי הנגישות שבוצעו בחברה/בעסק בפועל.
לפנייה לרכז הנגישות בנושא נגישות לאנשים עם מוגבלות
התאמות נגישות בחברת סקארה קוסמטיקס בע"מ (התאמות נגישות מתו"ס (מבנים, תשתיות וסביבה) והתאמות נגישות השירות)
התאמות נגישות בנכסי הקבוצה – הקבוצה פועלת להנגשת כל הסניפים לאנשים עם מוגבלות. התאמות נגישות אלו כוללת בין היתר, התאמות בריהוט, בשילוט, בדרכי גישה, בעמדות שירות והמתנה, ועוד.
התקנת עזרים מסייעים בסניפים- בסניפים שהונגשו הותקנו עזרים מסייעים כגון:מערכת עזר לשמיעה מסוג לולאת השראה- מכשיר עזר לשמיעה המשדר ישירות למכשיר שמיעה במצב T. המערכת כוללת שפופרת להגברת עוצמת הקול, לשמיעה ישירה אל תוך האוזן ללא רעשי הרקע.
מתן שירות ללא המתנה בתור- שירות ללא המתנה בתור יינתן בהצגת תעודה של המוסד לביטוח לאומי או של האגף לשיקום במשרד הביטחון, בהם מצוין פטור מעמידה בתור.
חיית שירות –בכל הקבוצה מותרת הכניסה עם חיית שירות. שירות לקוחות של הקבוצה:
טלפון: 03-9618040 מייל
Info@sacara.co.il
עודכן בתאריך 18.6.23