שאלות ותשובות

איך ניתן ליצור אתכם קשר?

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו שפעיל בימים א-ה בין השעות 09:00-16:00 בטלפון 03-9618040. לאחר שעות הפעילות ניתן לפנות אלינו במייל בכתובת info@sacara.co.il ואנו נענה לפנייתך בהקדם האפשרי.

כיצד מבצעים הזמנה באתר?

התהליך קל ופשוט! אם זו פעם ראשונה שאת קונה באתר, באפשרותך להירשם בתהליך קצר שיאפשר לך לרכוש בקלות, פשוט לחצי על כפתור "התחברי" (מופיע מצד ימין למעלה בדף הבית הראשי) . לאחר מכן יש ללחוץ על "הרשמי" כדי ליצור חשבון חדש.

במידה ואינך מעוניינת לפתוח חשבון תוכלי לבצע הזמנה כאורחת, ללא הרשמה.

גלשי באתר, היכנסי לפריטים שאהבת, בחרי צבע והוסיפי לסל הקניות. לאחר מכן המשיכי לקופה, שם תוכלי לבחור את שיטת המשלוח והתשלום המועדפות עלייך, וזהו - הפריטים כבר בדרך אליך! פרטי ההזמנה והמשלוח יישלחו אליך במייל.

האם חובה לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

במידה ואינך מעוניינת לפתוח חשבון, תוכלי לרכוש פריטים באתר כאורחת. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה.

מה עושים אם שכחתי סיסמה?

במידה והסיסמא נשכחה לחצי על "התחברי" בדף הבית ואז על ״שכחת סיסמה״, הזיני את המייל שלך ולאחר דקות בדדות קישור לאיפוס סיסמא יישלח אליך למייל.

ברגע שתזיני את הסיסמא חדשה, תתאפשר כניסה מחודשת לחשבון.

מה לעשות אם לא הצלחתי לבצע רכישה?

במידה וישנה שאלה או בעיה נשמח לעזור. ניתן לפנות אלינו לתמיכה בין השעות 09:00-16:00 בטלפון 03-9618040 שלוחה 2 או במייל info@sacara.co.il

מהן שעות הפעילות של שירות הלקוחות?

שירות הלקוחות פעיל בימי ראשון עד חמישי, בין השעות 09:00 – 16:00 בטלפון 03-9618040. לאחר שעות הפעילות ניתן לפנות אלינו במייל בכתובת info@sacara.co.il ואנו נענה לפנייתך תוך יום עסקים.

מתי תגיע החבילה שהזמנתי?

מרגע איסוף המשלוח, חברת המשלוחים תגיע אליך עד 3 ימי עסקים. ברוב המקרים תקבלי את החבילה מהיום למחר.

במידה ובחרת לקבל את החבילה באחד מסניפי הרשת, ייצרו איתך קשר מהסניף תוך 7 ימי עסקים מיום ההזמנה.

האם האתר מאובטח?

האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. אנו לא שומרים את פרטי כרטיס האשראי שלך. בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות.

האם אוכל להחליף מוצר שאינו מתאים לי?

בוודאי. תוכלי להחליף צבע או למוצר אחר בסניפי הרשת שלנו.