מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

HELP

שירות לקוחות

החזרות והחלפות
איך מבצעים החלפה/ החזרה?
ניתן לגשת לאחד מסניפי הרשת לבצע החזרה עד 14 ימי עסקים בצירוף חשבונית. לאחר 14 ימי עסקים ניתן לקבל החלפה בלבד. על המוצרים להיות באריזתם המקורית וללא כל שימוש. נגיעה במוצר, או מריחה של המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש. *מוצרים מתחת ל50 ₪ (פר פריט) ניתן לבצע החלפה בלבד או לקבל קרדיט לאתר. *לא יינתן זיכוי או החלפה בגין מוצרים במתנה. * מוצר הנמכר במבצע יזוכה לפי העלות היחסית.
קבלת מוצר פגום
מידה והינך קיבלת מוצר פגום עליך לשלוח מייל לשירות הלקוחות [email protected] לצרף תמונה של המוצר הפגום בבירור ובקירוב כולל פרטי הזמנתך. שירות הלקוחות יבחן את הנושא ויינתן מענה בהקדם.
קבלת מוצר שגוי
במידה והינך קיבלת מוצר שגוי עליך לשלוח מייל לשירות הלקוחות [email protected] לצרף תמונה של המוצר השגוי בבירור כולל פרטי הזמנתך. שירות הלקוחות יבדוק את הנושא מול מחלקת אריזה ויינתן מענה בהקדם.
תוך כמה זמן אקבל זיכוי כספי?
הזיכוי ישלח לחברת האשראי עד 7 ימי עסקים. תוכלי לראות את הזיכוי בחשבונך בחיוב הקרוב. לגבי החזר כספי שבוצע - לא ניתן לראות את ההחזר במיידי בחשבון אלא רק בחיוב/בהורדה של החודש הבא, מרגע הביטול/הזיכוי
האם ניתן להחזיר מוצר בודד שנרכש כחלק מסט?
לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק ממארז או סט, אלא רק את הערכה כולה על כל פרטיה.
האם יש פריטים שלא ניתן להחזיר/ להחליף?
לא ניתן להחזיר מוצרים אשר נעשה בהם שימוש או לא באריזתם המקורית. נגיעה במוצר, או מריחה של המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש.
ביטול עסקה
הינך זכאית לבטל עסקה, בהתאם לתנאי רכישת המוצר, לתקנון האתר ו/או לחוק הגנת הצרכן תשמ"א- 1981, הנך רשאי/ת למסור הודעת ביטול עסקה ע"י יצירת קשר עם שירות הלקוחות עד 14 ימי עסקים. בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 16: בצ׳ט ישיר באתר/ צור קשר/ וואצאפ- 052-3311540

סגור
Loading
Go back to %1