מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

HELP

שירות לקוחות


הערותזמן אספקה₪ עלות משלוח להזמנות מעל 150 עלות משלוחשיטת משלוח

החל מרגע אישור ההזמנה בחרת האשראי 

בימי עסקים בלבד

(ימים א׳ -ה׳)

ערבי חג, ימי ו׳,שבת וחגים 

אינם נחשבים לימי עסקים 

בחודשים נובמבר דצמבר ייתכנו עיכובים

בזמן אספת המוצרים של עד 5 ימי עסקים

עד 2 ימי עסקים חינם  ₪ 24 שליח עד הבית



שאלות ותשובות
שאלות נפוצות
איפה ההזמנה שלי?
ניתן לקבל מידע בערוצים הבאים: מייל: [email protected] טופס פניה באתר צ'אט באתר ווטס אפ: 052-3511540
כיצד מתבצע משלוח עם שליח עד הבית?
לאחר הרכישה באתר נשלח אליך מייל עם מספר הזמנה. בסיום תהליך אריזת הפריטים, תקבלי עדכון למייל עם מס' מעקב אחר המשלוח. כאשר החבילה מועברת לחברת השליחויות ישלח אליך הודעת SMS עם לינק למעקב אחר ההזמנה.
אחד מפרטי התקשורת שלי שגוים בהזמנה
במידה וכתובת המשלוח או הטלפון שגויים, יחול עיכוב במסירת החבילה. שירות הלקוחות/ חברת המשלוחים ינסו ליצור קשר עם הלקוחה בערוץ נוסף (במייל) במידה ולא תהיה זמינות מצד הלקוחה תיתכן אפשרות שהמשלוח יוחזר למשרדי החברה ללא כל תלונה מצד הלקוחה. על מנת לקבל את המשלוח בשנית עליה יהיה לשלם עלות משלוח נוסף.
אם איני בבית בעת מסירת החבילה?
חברת השליחויות מתאמת מולך מועד הגעה בטווחי שעות הנוחים לך. במידה ואינך בבית לקבלת החבילה ניתן לתאם מועד חלופי מול חברת השליחויות. תוכלי לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל. שימי לב! אין אנו אחראים לכל נזק, אובדן, נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
האם ניתן לשנות כתובת למשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?
במידה והינך מעוניינת לשנות את כתובת המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה יש ליצור עם שירות הלקוחות בהקדם האפשרי. שירות הלקוחות פועל בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 16:00 בצ׳אט ישיר באתר/ צור קשר/ ווטס אפ- 052-3311540
האם ניתן לבצע שינוי בהזמנה לאחר התשלום?
לשינוי פריטים בהזמנה לאחר התשלום יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בהקדם לפני אריזת המוצרים. במידה והחבילה הועברה לאריזה ואף נארזה לא יהיה ניתן לבצע בה כל שינוי. בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 16:00 בצ׳ט ישיר באתר/ צור קשר/ ווטס אפ- 052-3311540

סגור
Loading
Go back to %1